Și dacă tot a fost să fie!

Ar fi cazul să încetez a mă uita ca mâța-n calendar și să purced la descoperirea minunățiilor ascunse în spatele rubricilor reci din fața mea!

25 de gânduri despre &8222;Și dacă tot a fost să fie!&8221;

  1. Pericolul a trecut! A stat puțin la inspecție și s-a culcușit pe canapea.

    Pe de altă parte trebuie să îmi umplu paharul și orice mișcare îl pune în alertă.

    Și drept să-ți spun cred că știe mult mai multe coduri decât mine!

    Apreciază

      1. Ha-ha-ha-cum spuneam pe undeva îmi lipsesc zâmbăreții! Ca o mare doamnă ce sunt, știu să beau din sticlă, dar prefer să folosesc metoda doar pe drumurile de țară, sau altele la fel de pline de gropi! Acasă îmi asum riscul de a o trezi pe Motănimea Sa! Și de cele mai multe ori nu trebuie decât să îmi abat atenția spre Măria Sa ca să vină urgent pe tastatură!

        Apreciat de 1 persoană

        1. Uailei, să bei din sticlă pe drum de ţară?! Să te mai afli şi-n maşină?! Pfuai, păi aşa se duc trei dinţi din faţă şi tapiţeria canapelei din spate!

          Poate nu ştiai de simţul telepatic al felinelor. Nici nu trebuie gesturi – doar gîndul şi hop! beleaua! XD

          Apreciază

Lasă un răspuns

