CAVALERUL REGINEI 1

– Dragul meu cavaler, eşti purtător al dorinţelor mele, îmi spune Regina alegând delicatese de calciu dintr-o cutie de lângă ea.

– Da, Alteţă. Am aterizat, de voie de nevoie, în mijlocul acestui conflict şi nu-mi rămâne decât să văd cum îmi salvez pielea, dar astea nu sunt gânduri de împărtăşit Reginei.

– Sunt oameni care s-au strofocat timp de mai multe zile să realizeze o inovaţie prin care să închidă acel robinet prin care obţineam energie suplimentară şi misiunea lor se apropie de final. Te însărcinez să îndepărtezi orice urmă care ar putea face legătura cu mine!

 

Cele 12 cuvinte evidenţiate duc textul în tabelul lui Eddie, unde veţi găsi alţi maeştrii ai scrisului.

De asemenea aici veţi găsi întreaga poveste.

 

Lasă un răspuns

