MAU

– Nu e o păcăleală Mau, stai liniştit.

– Ce vrei să spui, că acest păcălici de Cavaler al Reginei, total lipsit de umor şi plin de pistrui, nu se ţine de farse când spune că nu mai vrea să lucreze pentru Regină! Mai lipsea să vină cu cadouri, cărţi şi prăjituri de ciocolată, că doar ştiu cât de mult îţi plac.

– Chestii de genul acesta le ştii doar tu, sper că înţelegi asta, iar pe de altă parte nu e deloc amuzant, dar lipsa ta de optimism nu mă încântă deloc.

– Magi, eu am acest privilegiu de a mă înţelege cu tine şi îţi spun că toată povestea asta nu-mi miroase a bine!

 

Cele 12 cuvinte evidenţiate duc textul în tabelul lui Eddie, unde veţi găsi alţi maeştrii ai scrisului.

De asemenea aici veţi găsi întreaga poveste.

Lasă un răspuns

